Nytt bloggdesign, Metapic og manflu

hverdagsaktiv.blogg.no

 

Reklame //Annonselenker over

Hallo alle gode lesere!

Som dere ser så har jeg fått nytt bloggdesign. Jeg var jo svært fornøyd med den gamle, men denne så faktisk litt freshere ut synes jeg. Dessuten er det jo noen ganger godt med litt forandring, ikke sant?

En blogg skal jo etter min oppfatning være et levende sted. Et sted der gode råd og motivasjon i hverdagen kan finnes. Da må jo også bloggen din være et levende sted. Derfor er det sunt med en forandring i ny og ne. Men husk også at hvis du forandrer så bør du ikke gjøre dette for ofte. Da er det fare for at du mister noe av det som gjør bloggidentiteten din.

Valget i blogg.no sine templates jeg gikk for var CENOTES.

Hva synes andre om denne og finnes det noen tips som dere selv vil dele?

Uansett så lurer jeg på om det nye designet ser ok ut eller om jeg har bomma totalt.

Ellers ligger jeg jo fortsatt under dyna og synes veldig synd på meg selv. Nesen renner, hoster og med konstant dundrende hodepine. Alle små og store ledd i kroppen verker og det er bare å innse det faktum at jeg er slått ut av MANFLU.

Jeg hater å være syk! Jeg blir nemlig hyperstresset av alt jeg går glipp av på jobben. Når man har en jobb som man gleder seg til å gå til hver eneste dag og man faktisk betyr noe helt spesielt for andre mennesker, så er det kjipt å måtte kaste inn håndkleet. Men er snart tilbake håper jeg. Men MANFLU er altså heavy stuff, folkens, ha ha.

Bloggen har altså fått nytt design og da er det også på sin plass med nytt bilde på headeren. Bildet er fra bryllupet mitt i 2017 og jeg synes dette passet godt inn i temaet på CENOTES.

Enig eller uenig her?

Ellers så er jeg litt spent på hva dere andre bloggere synes om METAPIC?

Selv digger jeg denne formen for annonselenker, men det kan jo hende andre bloggere har en annen oppfatning? Det var litt oppdatering om en og annen bloggting til bloggkolleger rundt om og samtidig et spørsmål til leserne mine om dere liker det nye designet eller ikke.

Ønsker dere alle en strålende dag!

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

3 thoughts on “Nytt bloggdesign, Metapic og manflu

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top