Ny plattform! Vi skifter til WordPress

Hei alle!

Nytt av i dag er at blogg.no skifter plattform. Dette innebærer litt utfordringer i en periode for meg, men forhåpentligvis vil ikke dere som følger og leser bloggen bli påvirket i særlig grad.

Bloggen min vil publisere nye innlegg på løpende bånd uansett så det er bare å følge med!

Nytt er også at hverdagsaktiv har fått sin egen side på facebook.  Søk opp siden hverdagsaktiv på facebook.

Ønsker dere alle en nydelig dag!

Mvh Willy

#hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #blogg #blogger #bergen #SOTRA #ågotnes

 

 

 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

One thought on “Ny plattform! Vi skifter til WordPress

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top