Er du på bloglovin?

Hei godtfolk og andre bloggere!

Jeg fikk et spørsmål i dag om jeg var på bloglovin? Dette ante jeg ikke hva var for noe, men etter å ha googlet litt så fant jeg ut at dette kunne være litt lurt?

Uansett så signet jeg opp på denne plassen å la inn info som jeg skulle. jeg er nå spent på hvordan dette kommer til å virke for meg. SLik jeg har forstått det er dette en god måte å få følgere til bloggen fordi man får en følgeknapp på selve bloggen sin.

Ikke vet jeg hva og hvordan dette slår ut og hvordan det virker. Håper at noen kan gi meg hjelp og info om fordeler og ulemper om dette temaet.

Kommenter vilt kjære lesere!

Mvh Willy!

<a href=”https://www.bloglovin.com/blog/19705145/?claim=4wmhmryts84″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top