Luke nummer 12 er åpnet!

God morgen alle fine folk!

I dag skriver vi 12 Desember.

På grunn av kombinasjonen tekniske problemer og sykdom er dagens luke litt sent ute.

Uansett er dagens luke nå åpnet. Ved å kommentere er du med i lørdagens trekning av en humanitær gave til kirkens bymisjon.

Dagens aktivitet er fjellklatring. Ikke sånn ut i selve fjellet, men simulert fjellklatring inne. Øvelsen “mountainclimber” kan gjøres på stuegulvet. Video kan sees her. #mountainclimber. 

 

Gjør så mange du klarer til du er helt pumpa ganger 3 så er du sikker! Ta en 15 sekunders pause mellom settene.

Dagens luke handler også om å forstå. Det å være åpen i seg selv vil øke din evne til forståelse for hvorfor og hvordan andre handler slik dem gjør. Det vil som oftest være slik at folk gjør som de gjør av en grunn. Tar du deg tid til å tenke igjennom ting før man eksploderer, eller lar sinne og frustrasjon ta over, ja så er sjansene for å forstå og akseptere,  mye bedre.

Ønsker dere alle en flott dag!

Mvh Willy

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Luke nummer 12 er åpnet!

  1. Skikkelig tung øvelse! Bra! Kjenner meg igjen i disse tekniske problemer! Mye å sette seg inn i ! Synes oppsettet ditt er blitt veldig bra! Jeg skal prøve meg på litt endringer også. Får vi se hvordan det går!

    1. Ja fin denne øvelsen. Gir både ben og mage en ekstra piff 🙂 så fint med tilbakemelding på oppsettet. Jeg aner jo ikke hva jeg driver med her, men fint at det funker. Jeg sliter litt med å få facebook og instaknappene til å virke sant at jeg er veldig usikker på den der analytics tingen. Vet liksom ikke om den virker 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top