Første gangen!

 

Hei alle fine lesere. Det begynner å bli ganske mange lesere i uken nå og det er vi selvsagt veldig godt fornøyd med. Vi setter umåtelig stor pris på både følgere og de som liker og kommenterer på våre innlegg. 

Budskapet vårt er enkelt, men svært viktig. Det å få flere til å klare å være mer i daglig aktivitet og trening, motiverer oss til å skrive og dele vår kunnskap med dere.

Fortsett og like å dele bloggen vår til alle dere tror vil ha nytte av tips om hvordan man kan endre livsstil. Følg oss gjerne på snapchat, hverdagsaktiv, eller hverdagsaktiv på instagram.

Dagen min begynte forøvrig med Søndagens planlagte og sedvanlige løpetur på en mil. Det som skjedde underveis var at jeg plutselig fikk det for meg at jeg bare skulle fortsette å løpe. Bena kjentes ok ut og det merkverdige og fine med denne turen er at jeg kunne fortsette i dagesvis når det gjaldt kondisen. Etter å ha løpt i mer enn 2 timer var jeg ikke engang andpusten.

Jeg måtte øke tempoet flere ganger på slutten for å bli sliten i pusten og slik sett var det en flott opplevelse. For første gang i livet løp jeg 2,7 mil totalt. En nydelig erfaring.

Hvis jeg ser tilbake i tid når jeg selv startet min livsstilsendring for mange år siden, hadde jeg aldri i mitt liv trodd at jeg noengang kom til å løpe halvmaraton distanse. Slik kan det gå når man velger å jobbe for endring.

Det er i sannhet godt å kjenne på bedre helse og god, sterk kropp. Men aller best er det å kjenne på kondisen. Når man løper og det er bena som må gi seg og ikke pusten etter nesten 3 timers sammenhengende løping, da er det for meg et vendepunkt i livet. Jeg ønsker at alle skal få mulighet til å oppnå lignende ting.

Mvh Willy

 

#endring #leve #trening #helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #suksess #livsstilsendring #coaching #gruppetreninger #ågotnes #sotra #helse #helsegevinst #løpetur #halvmaraton #dørstokkmila 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

4 thoughts on “Første gangen!

  1. Det høres utrolig deilig ut. Jeg jogget mer for en del år siden, og nå har jeg klart å begynne å løpe sånn bittelitt igjen, men langt igjen til det du klarer. 😉

  2. Husk at klarer du litt så kan det være greit nok. Ikke sett deg andre mål enn å finne gleden med det å jogge litt innimellom. La sansene dine få anledning til å oppleve verden rundt deg og ikke jag etter tider, lengder eller slikt. Da først kommer resultatene. Sånn helt uten at du merker det! 🙂 Adele:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top