Ny kategori på bloggen

 

God morgen til alle!

Ja som overskriften sier så er det kommet en ny kategori på bloggen. Her kan man altså få sett hvilke av innleggene mine som er mest lest. Denne kategorien er fin synes jeg da den faktisk belyser litt hva dere gode mennesker er opptatt av og hva som er fint å skrive om.

I tillegg er den også fin for meg da jeg få opp hva det er som treffer dere og hvordan innleggene mottas.

Morsom liten greie som jeg nylig fant ut av. Jeg liker denne funksjonen.

Vel, vel. Da får jeg ønske alle en ellers god dag!

Mvh Willy 

#kategori #blogger #bergen #hverdagsaktiv #sotra #ågotnes 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

6 thoughts on “Ny kategori på bloggen

  1. Personlig Utvikling: heisann. Ja eg vet ikke om den er tilgjengelig for alle men tror det. Jeg fant den fra hovedmenyen lenker/kategorier vider til velge topmenu så finner du et valg om annet og der ligger den. Dra den over mot de andre som du har i topmenu og slipp den der lagre og så burde det være ok. Lykke til og ha en flott kveld!

  2. Takk for hjelpen. Eg veit ikkje kor tid eg kommer til å prøve, fordi eg har den gamle versjonen av blogg.no. Eg liker ikkje så godt den nye. Det vil si, eg har aldri prøvd.

  3. Det er sant. Men eg har funnet ut at den nye fungerer dårlig på en del nettlesere, og ønsker ikkje å ødelegge det eg veit fungerer. Har ein pause fra bloggen for tiden. Men det er fordi eg holder på å lage ein julekalender. Skriver nye artikler, sånn at de er klare til 1 desember. Så tenker eg forsøker å endre versjon etter nyttår. Har nemlig fjorårets julemotiv for den gamle utgaven av blogg.no. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top