Ny løpesøndag

 

Heisann alle!

Et lite innlegg på denne fine Søndagen. Hverdagsaktiv.blogg.no holder som dere vet, regelmessig gratis gruppesamlinger på #sotra. Primært løper vi på baner på #ågotnes og i #sund.

I dag var intet unntak. Jeg løp som vanlig i en hel klokketime i sammen med andre deltakere. Superbra mosjonsløping! 

Det var iskaldt, eller i alle fall minus to til tre grader. Alle løper i det marsjtempoet som passer for den enkelte. Felles er at vi beveger oss i en hel klokketime. Kjempegøy å ha en slik avtale som folk kan melde seg på. Viktig å ha noe å gå til sammen med andre som deler gleden over å løpe, eller bare har lyst til å lære å bli glad i løping.

Banen i dag var dekket av frost og det så virkelig glatt ut. Det var det ikke. Vi løp i vei og det var en herlig bane. Med frisk luft i lungene og drøye 7 kilometer senere kjennes mestring og glede godt i kropp og sjel. #anbefales.

Mvh Willy 

#livet #livsglede #pt #vinter #Hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #løpe #coaching #livsstilsendring 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top