JULEKALENDER MED NYTTIGE GAVER!

 

Hei alle!

I det siste har det vært noen innlegg og kommentarer rundt hysteriet med årets julekalender. Blant annet har #tv2 hatt innslag om dette.

Skal det være enkelt eller overdådig? Skal det være humanitært eller bare overflod egoistisk? Jeg selv er tilhenger av det enkle eller humanitære.

Eller egentlig også det alternative. Mitt bidrag til årets julekalender er i år en aktivitetskalender. Fullstendig blottet for fiksfakserier og utpreget luksus. Med en ny treningsøvelse daglig vil i alle fall kroppen og helsen din ivaretas. Lag øvelser som hele familien kan være med på og i tillegg lag noe koselig som man kan gjøre som etteraktivitet.

For å ta et eksempel. 1 Desember kan man åpne luken og finne 20 burpees og bålbrenning i hagen med noe godt i koppen. Enkelt, sunt og ikke minst billig. Hos oss husker vi fortsatt den vinteren vi åpnet en luke som inneholdt pølsemiddag på bål i minus 16 grader. Minner for livet.

Det behøver ikke være de helt store og avanserte øvelsene og aktivitetene. Heller så enkelt som mulig og gjerne med innslag av humanitær art. Ring noen du ikke har ringt til på lenge eller gi et smil til alle du møter den dagen.

Hos oss dropper vi glatt dyre og avanserte gaver. Rett og slett fordi opplevelser gir et mer verdifullt og varig minne enn leker og ting som man kaster i lekekassen etter to gangers bruk.

Så folkens, vær kreativ og finn på deres egne aktiviteter eller følg med på bloggen her der jeg HVER ENESTE DAG frem til jul presenterer en ny luke i hverdagsaktiv sin JULEKALENDER!

Vær med på HVERDAGSAKTIV sin aktivitetskalender og åpne en ny luke hver dag i Desember! Og kanskje blir det også noen givaways! Følg med!

Mvh Willy 

#Hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #moderasjon #julekalender #giveaway #trening #øvelser #alternativt #julekos #aktivitetskalender #pakkekalender #tv2 #humanitærkalender 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

6 thoughts on “JULEKALENDER MED NYTTIGE GAVER!

  1. Fornuftige tanker! Helt enig! Det blir spennende med Hverdagsaktiv sin julekalender! Kommer garantert til å følge med! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top