Rolig start på helgen – Black Friday

 

Hei alle gode venner!

Etter en lang og slitsom uke ble det en fin start på denne helgen. Ved å la gi pokker i hele Black FRIDAY og heller satse på fredagens økt for avspenning av hjernen, nemlig gamingstunden min hver fredag, så lå alt til rette for en fin kveld.

Vel det å gi blaffen i Black FRIDAY er vel ikke heeelt sant for nyeste Battlefield V er nettopp kommet ut så det unte jeg meg selv og fikk kjøpt det. Jeg ble ikke skuffet og de neste timene koste jeg meg med fantastisk grafikk og historiske kamper. Gjennomført barnslig moro for en som vokste opp med commodore 64.

Her er et lite bilde fra oppdraget om tungtvannsaksjonen. En morsom opplevelse.

Hahaha. Ja folkens, det er viktig å kunne koble ut hjernen innimellom. Spiller liten rolle hva det er bare du koser deg med det. Hva er din aktivitet når du trekker ut støpselet og bare kobler av? Sleng inn en kommentar da vel!

Fortsatt god lørdag til dere alle!

Mvh Willy

#aktivitet #hverdagsaktivitet #avslapping #gaming #bf5 #blackfriday #stressreduksjon #leve #livsstil #nyte 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

4 thoughts on “Rolig start på helgen – Black Friday

  1. Er veldig glad i å koble av med en god bok. Både krim og romaner. Også i bokens verden kan man koble av i en annen verden! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top