New horizon – Ultima Thule

 

copyright willy marthinussen

Reklame//annonse for Willy Marthinussen

Hei alle fine folk.

I kveld byr jeg på et av mine verker i fotografi og mixed media som er fra serien Ultima Thule, eller bortenfor grensene om du vil.

Dette i anledning av at #NASA har funnet og oppkalt et himmelelement som da er flyter rundt i det såkalte #kuiperbeltet. Det er en stor del av min kunst å formidle det som er umulig, eller det som er vanskelig å klare. Det at man når yttergrensene er et bevis på at alt egentlig er mulig enten det gjelder romfart eller livsstil og trening. Det å strekke seg etter himmelen eller å seile på drømmevinger rundt i fremmede farvann, tiltaler meg. Det er også derfor mange av mine fotografier er halv abstrakte i både form og innhold.

Forestill deg dette i det du seiler inn i det ukjente i dette bilde av #alien waters no3 og tenk deg at bak drømmene dine ligger muligheten til å oppnå hva som helst i livet.

Bildet er tilgjengelig for salg herfra

 

Mvh WIlly Marthinussen

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “New horizon – Ultima Thule

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top