Northern lights fine art photography

all rights reserved
Copyright willy marthinussen

Reklame//Annonse For Hverdagsaktiv/willy Marthinussen

God aften til alle fine mennesker.

Denne sene Lørdagskvelden vil jeg gjerne dele et bilde med dere fra fantasiens verden. Bildet er fra en serie jeg har kalt Ultima Thule. BIlde svever i en verden der det ikke finne noe skille mellom virkelighet og fantasi. Som mange av mine fotografiske verker fremstiller også dette mine følelser fra landskaper langt mot nord. Der man kan høre fjerne toner fra viddene lengst mot nord.

En lengsel innerst i hjertet mitt mot finnmarken og mot de store åpne fjellvidder der nordlyset leker over himmelen og skaper drømmer og lengsel.

Håper dere liker dette lille verket som selvsagt kan skaffes til din egen vegg også ved å følge lenken her.

Enjoy.

Mvh Willy Marthinussen

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top