Nyhet fra oss

Reklame | Bangerhead, iDeal

 

Ikke så langt innlegg i dag. Bare en rask oppdatering på nyheten vi nå lanserer med en egen hverdagsaktiv youtube kanal. Med en slik kanal blir det mye lettere for oss å dele tips og små videoer av hverdagsaktivitet, treningstips og ikke minst lenker til andre gode ressurser.

 

Dette er nytt og spennende for oss og det er ikke helt sikkert vi treffer med dette med det samme. Det hadde vært veldig fint med tips og tilbakemeldinger, både ris og ros. Vi vet enda ikke hvor ofte den vil bli oppdatert, men tar sikte på å legge ut en liten snutt så ofte som mulig. Fortsatt vil hovedbloggen være den viktigste for oss og vi vil poste et nytt innlegg daglig også i fremtiden.

 

Håper dere vil ta godt imot denne kanalen og abboner gjerne på den samtidig. Dere finner direktelink til kanalen oppe i hovedmenyen!

 

Ønsker dere alle en flott dag og kveld i det som er et nydelig vår/sommervær. I alle fall her vest i havet!

 

Mvh Willy

  

#youtube #filmsnutter #hverdagsaktiv #aktivitet #tips

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top