Joggegruppen i dag!

 

God Søndag alle!

I dag hadde hverdagsaktiv.blogg.no første joggetrening her vest i havet. Nærmere bestemt på Ågotnes idrettspark.

Med regn og litt vind var forholdene perfekte for å skifte ut litt dårlig luft i lungene, samt kjenne på at man lever.

Joggegruppen med hverdagsaktiv var ny i fjor og jeg tenker at jeg skal videreføre dette tilbudet også i år. Uansett form og forutsetning så er alle velkommen til en times aktivitet fer vi løper, går, gogger eller jogger rundt banen på Ågotnes.

Vi løp uten pause mer en en halv mil. Dette var veldig bra i regnet! Jeg gleder meg allerede til neste gang. Følg med på Facebook siden til pthverdagsaktiv så legger jeg ut arrangement der.

Underveis i løpet gir jeg alle de råd og vink du trenger for å komme i gang med løpetrening eller jogging. Det å drive med løping passer for alle og det er kanskje den beste og minst kompliserte formen for trening man kan gjøre. Og med meg selv som coach underveis vil du oppdage at løping også meget vel er den formen som passer deg best.

Arrangementet er helt gratis og du får altså coaching underveis og en times økt med ren helsegevinst i lomma! Lurer du på noe? Send en melding så skal jeg svare deg så godt jeg kan.

Bli med da vel!

God søndag til alle!

Mvh Willy

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top